Каталог товарів
0 Ваш кошик

Гарантія

Ми ретельно підходимо до вибору виробників і постачальників меблів. Вся продукція, яку ви купуєте в нашому інтернет-магазині, екологічно безпечна та гіпоалергенна!

Гарантійні терміни експлуатації

Гарантія на меблі, представлені в нашому інтернет-магазині, становить від 6 до 18 місяців, в залежності від предмету меблів. Гарантійний період починається з моменту реалізації товару замовнику. Додатковою гарантією є також факт складання меблів фірмою-партнером інтернет-магазину «Golden Plaza» у вашому місті.

Комплектність придбаних меблів вказана в описі виробу або в посібнику з його експлуатації.

Які випадки не є гарантійними?

Допускається незначна відмінність в кольорі оббивних матеріалів (тканини, шкіри) і комплектуючих з дерева або ДСП, що не є виробничим дефектом.

Дефекти і несправності
Дефекти та несправності, які виникли при неналежному транспортуванні, експлуатації або догляді за меблями
Механічні пошкодження
Дефекти або механічні пошкодження, які виникли при самостійній збірці меблів (тобто не уповноваженою фірмою-партнером)
Самостійний ремонт
Якщо меблі піддавалися самостійному ремонту замовником або третьою особою, яка не є уповноваженою фірмою-партнером
Зміна конструкції
Якщо замовник самостійно змінив конструкцію виробу або комплектуючих
Минув гарантійний термін
Якщо минули гарантійні терміни

Умови повернення

На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється Закон України «Про захист прав споживачів». Згідно статті 9 цього Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов:

  • заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
  • у незмінному вигляді збережений товарний вигляд і споживчі властивості;
  • товар не використовувався, не піддавався збірці (монтажу);
  • наявність договору купівлі-продажу меблів.
Зверніть увагу: зібрані меблі не підлягають поверненню!

У разі гарантійного ремонту всі витрати на пересилку товару бере на себе інтернет-магазин «Golden Plaza», у разі виявлення не гарантійного випадку або повернення меблів належної якості - Клієнт.

З усіх питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, звертайтеся до менеджера інтернет-магазину «Golden Plaza» за вказаними на сайті телефонами.